Mama's FotoPage

By: Mama sya

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 29-Feb-2008 14:50 Email | Share | Bookmark
Pameran Buku Antarabangsa Brunei 2008 & Award Lagi

Pameran buku di Brunei
Pengacara RTB sdg buat liputan
Anak2 dah penat,tunggu kereta nak balik
 
Suasana dalam dewan
buku K.mOn juga dijual
buku2 yg dijual
koleksi kamus
lagi pameran
abg Syakim posing
sampai tertonggek Syazrin tengok buku
suasana pameran
K.Norz sdg tt autograf buku yg dibeli
autograf dr K.Norz
Melayan peminat
buku dan cenderamata
K.Norz dgn Anis Ayuni
Pameran Buku Antarabangsa Brunei 2008

Petang tadi kami sekeluarga ke Pesta Buku Antarabangsa Brunei yg diadakan di ICC,Berakas.Dekat saja tempatnya dlm 8-10 minit driving dari rumah. Ramai jugak orang yang datang kerana hari ni hari cuti kelepasan mingguan di sini. Pameran ini diadakan mulai 27 Februari hingga 7 Mac 2008.
Selain nak tengok buku-buku yg dipamerkan, rancang juga nak berjumpa K.Norzailina; novelis, penulis buku masakan dan chef terkenal yang kebetulan berada di gerai Alaf 21 bersama lain2-lain novelis.


sumber; Alaf 21

Setelah beberapa kali saling menyapa di alam siber ptg tadi kami berpeluang bersua muka.Mesra sekali orangnya,wpun kali pertama berjumpa tapi macam dah lama kenal. Semasa sedang berbual-bual , dtg adik K.mOn dan diikuti oleh k.mOn tidak lama kemudian dengan anak masing2. Apalagi, bertambah ceria suasana.....
Sebelum pulang sempat membeli buku Masakan Pantai Timur yg ditulis sendiri oleh K.Norz...dapat special diskaun lagi... Sebenarnya dah lama berkenan buku ni sbb terkandung resepi masakan traditional yang belum pernah dicuba . Apalagi minta K.Norz sain autograf buku masakan ni. Pesan K.Norz, kalau beli buku masakan jangan di simpan...cuba,barulah dapat tahu hasilnya... , maklumlah kalau beli buku/majalah byk yg simpan dari dr yg cuba..... K.Norz juga hadiahkan sebuah beg yang mengandungi cenderamata. K.Norz, terimakasih daun keladi...semoga kita berjumpa lagi...


K.Norzailina dan Anis Ayuni (Novelis)


Sedang melayan peminat..


Buku Bu Tangan Apsah oleh K.mOn juga dijual disalah satu gerai.


Autograf dan beg cendramata dari K.Norz serta buku masakan yg dibeli..

Award Lagi;Top Mom Blogs



Hurray dpt award lagi...ingatkan dah habis musim award tp masih ada rupa2nya.. .Award ini diberi oleh iu di Jerman,ibu kepada 2 putera dan Princess Haryati,ibu kepada seorang putera dari Dubai.Terimakasih banyak-banyak iu dan Yat atas ingatan,
Dah dapat award naklah bagi ucapan sikit... Bila dikurniakan 4 hero yang berumur 10, 7,5 dan 3 tahun , hari-hari yang dilalui terisi sepenuhnya dengan gelagat dan keletah anak2 tidak kira siang atau malam.Biarpun kadang2 bingit jugak rumah dibuatnya dengan aksi superhero mereka... .Tapi tak kisahlah selagi rumah tak tunggang langgang mereka kerjakan..... yalah anak lelaki mana boleh duduk diam2kan..... Buat Syamil, Syakim, Syafiq dan Syazrin....mama amat sayang anak-anak mama...



Top Mom Blogs ni akan dikongsi dengan kawan2...tp tak tahu nak pilih siapa .. sbb rasanya semua kawan2 yang mempunyai cahayamata layak menerima award ni. Jadi nak hadiahkan award ni buat semua kawan2 yg bergelar ibu nanti bawak balik letak kat kat rumah masing2 ya....

Quote:

MamaFaMi-mmg seronok mama pergi pameran buku...macam2 buku menarik ada..
iu-tq iu, semangat berkobar kejap dpt jumpa chef/penulis ..harap2 gitulah,salam dr jauh juga utk iu...
kak jie jie-mmg tunggu pameran ni K.jie. dah lama betul saya tak baca novel..dulu kalau baca mmg macam K.jie gak ralit,tak sabar nak habiskan baca nak tahu endingnya...
soulha,cairo-tu yg menarik pameran buku kali ni dpt jumpa chef dan novelis. bab baca lentuk baring tu mmg setuju,sbb tu yg buat lagi feeling baca novel ni...melayan jiwa...
WanZee-pameran buku di sini sama dgn M'sia yg diadakan setiap thn.tp di M'sia mmg tak pernah sampai. kat sini dkt sgt dgn rumah..rugi kalau tak pergi....
ctnik-tu yg syok pameran kali ni Ct Nik sbb penulisnya dtg sekali. mmg geram tengok macam2 buku..terutama buku masakan..
Ana-kalau dah sampai buku tu ,nanti Ana bagitau ya...
KakLeen-KakLeen pun peminat novel juga ya.byk pilihan novel kalau di pameran gini. buku2 masakanpun byk juga.. .
hanieliza-terimakasih K.Liza atas ucapan itu. mmg seronok dpt jumpa K.Norz wpun sekejap sempat jugak bersembang mesra..
sitiazma-tq sudi kongsi link rumah sitiazma satu lagi.menarik baca catatan perjalanan sitiazma sekeluarga. kena jadi chef dulu baru boleh ada buku masakan sendiri...
gzambutik-butik pengantik ya..
mamaella -mamaella nampaknya kitapun feeling sama sbb suka jumpa penulis atau chef, rugi lepas peluang..
Linda-sejak dok sini kalau ada pameran buku mmg selalu pergi sbb tempat pameran biasanya tak jauh dr rumah...
jeff-bulan April ni ada pameran buku di KL...bolehlah bro sekeluarga pergi, byk nanti boleh borong ....
Sabrina-nampak byk novel Alaf 21 di pameran, Anis Ayuni antara yg dikerumuni peminat selain K.Norz...
fazizaid-Award siber..boleh tengok tak boleh pegang...
Hajar -salam juga buat Hajar,semoga Hajar dan baby sihat. mmg tak lepas peluang ke pameran ni bila ada penulis dtg jugak..
sitione-Ct peminat novel ya,siap abgkut novel ke Bangla.kalau dtg mmg boleh borong sbb byk sgt novel yg dijual. kebetulan Anis Ayuni sebelah K.Norz tu yg dpt kenal dan bergambar sama..
umi-kal-mmg best Auntie,dpt ke pameran buku.mmg tak miss kalau buat kat sini sbb dkt.tp thn ni meriah sikit sbb dpt jumpa chef terkenal ..
sitiazma-sitiazma,terimakasih juga kerana sudi dtg rumah akak...
Nur-Nur, dah puas senyum ni sampai tersengih2 posing Nur nak ambil gambar... ya Nur kalau ke pameran buku tu mmg nak belek2 tengok yg mana berkenan...
hijanahhafiizhsakura-award dr kawan2...tanda ingatan...
ReeWan Bridal-sapa2 nak kahwin boleh tengok ni...
misliha-mmg best k.mis...tp kalau dpt jumpa k.mis, ratu kek tentu seronok juga..
kakmOn-comment box tu mogok jap kut... nak pinjam boleh,komisen biskut cawan comel tu 2 bijik....
kamalina-tip yg penting, K.norz bagitau kalau beli buku kena cuba.mmg ada ambil gambar kenangan dgn K.Norz .....
aima-masa di M'sia tak berpeluang pergi tp di sini dkt mmg rugi tak pergi.dpt jumpa favorit novelis dan tt autograf tu yg bestnnya.tp yg best lagi shopping buku2 tu...
maklang-betul best jumpa chef Norz.gambar K.mOn tak ada kat sini sbb k.mOn pemalu orgnya....
MaDiHa-peluang jumpa chef Norz mmg tak boleh dilepaskan,sampai di pameran terus cari gerai Alaf . betul tu masa beli buku semangat betul nak buat tp lepas tu,simpan elok2 dlm almari... tp akan dicuba jugak resepi Pantai Timur ni .....
masriyah-akan dicuba resepi dr buku itu sbb ada yg dah terliur...
Wa-betul tu..rasa tak puas nak belek2 buku.. .
makAlif -Salam makAlif, tq kerana sudi singgah Fp ni. kalau singgah sapa2lah..boleh kita kenal mesra... dah dpt update cutie grafic tu ,lagi ceria FP makAlif ...
iu-Salam jugak iu, dah ada gambar masakan terbaru kat atas tu, jemput jamu mata...
ummi-best mmg best K.ummi, dpt beli buku dan autograf sekali. jgn jeles k.ummi...nanti sampai jugak tu K.Norz&team ke Kuantan...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net