Mama's FotoPage

By: Mama sya

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 28-May-2009 23:17 Email | Share | Bookmark
Jalan-jalan ke Miri Lagi

 
 
 
 
 
 
Kita rehat jap dari entry makan-makan...... Nak kongsi citer jalan-jalan ke Miri pada April yg lepas......pergi Miri lagi... ..nak ke tempat lain spt KK jauh sgt, kena cuti pjg baru puas jln....nak ke Limbang pekan kecil,pusing kejap dah selesai......tu yg gi Miri biarpun dah selalu pergi.Lagipun tak jauh...2 jam lebih dah sampai bandar Miri.
Pergi balik hari....pagi bertolak, lewat ptg balik semula. Plan nak tidur sana tp tak jadi sbb anak2 tak cuti sekolah pada masa tu.....kalau cuti mingguan biasa susah nak bermalam sbb cuti mingguan sek dan pejabat di sini ialah hari Jumaat dan Ahad...hari sabtu sekolah cam biasa.



Masa di imigresen tak ramai sgt org....sekejap aja dah selesai cop passport. Then terus menuju bandar Miri...ke pameran ICT di stadium tertutup....sempatlah ambil beberapa keping gambar dlm perjalanan.



Di pameran komputer tak ambil byk gambarpun sbb org ramai sgt. Lepas tu pergi lunch di restoren dpn Imperial hotel....tak ambilpun gambar makan2...sibuk2 melayan anak2 mkn...ramai pula org dlm restoren..tu malas nak ambil gambar. Selesai lunch ke shopping centre sebelah Imperial Hotel......kebetulan ada pameran pet...leka kejap anak2 tengok pet kat situ. ....Syazrin sampai muncung mulut posing....





Mandi Manda Taman Awam Miri

Tempat seterusnya yg dituju adalah Taman Awam Miri....dari mula sampai Miri anak2 dah tanya bila nak pergi mandi....mmg tak sabar mereka nak main air. Taman Awam Miri dah pernah pergi sebelum ni ada di entry yang lepas...jadi kali ni tak ambilpun gambar pemandangan sekitar.
Rupa2nya pergi hari minggupun tak ramai org kat situ....bebas anak2 nak mandi-manda. Cuma kali ni mak-mak...bapak2....tak boleh main sama dlm air sbb ramai pengawal yg bertugas yg akan bunyikan wisel...kalau nampak org dewasa sama2 mandi manda.





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net