Mama's FotoPage


My name: Mama sya
My Fotopage: http://mamasya.fotopages.com/
About me: Ibu kpd 4 putera dan 1 puteri suka mencuba pelbagai resepi baru, shopping and holiday bersama keluarga.
From: Malaysia
Camera:
Nikon
Coolpix 100
Nikon
Friends:
Mama FaMi
Latest entry:CROISSANTS
CROISSANTS Source : Instagram @cikkiah 300g tepung roti 7g yis (saf instant) 30g gula 4g garam 1 biji telur 150ml susu sejuk 30 g mentega (Ma guna Planta) secukupnya Buttercup CARA MAMA : 1. Mama guna #breadmaker untuk menguli. Tuangkan susu sejuk ke dalam breadmaker pan. Masukkan gula, garam dan telur. 2. Kemudian masukkan tepung roti dan akhir sekali yis. 3. On kan breadmaker ke setting Dough. Bila doh dah bersatu, masukkan 30g mentega. Biarkan BM menguli sehingga licin. 4. Kelua... View this Fotopage entry
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
Naz Rinn Chan
Latest entry:RED VELVET CAKE
Ini kek harijadi Alya pada hampir ke penghujung tahun 2011. Dibuat kerana nak tahu sangat apa sebenarnya keistimewaan kek ini sehingga menjadi buah mulut. Dari segi rupanya kah..atau dari segi rasanya kah...atau mungkin dari segi bahan-bahannya.....boleh jadi juga dari segi pembuatannya. Setelah dibelek-belek dan ditilik-tilik di laman-laman masakan akhirnya Rinn buat keputusan untuk mencuba kek baldu merah yang dikongsikan di laman myresipi.com. RED VELVET CAKE BAHAN-BAHAN: 2 1/2 cup tepung kek ... View this Fotopage entry
arif aiman
Latest entry:PHOTO COLLAGE
Paint Shop Pro XI ~ Tutorial COMBINE PHOTOS TO CREATE A PHOTO COLLAGE ------------> Task 1: Open File 1. ExecutePaint Shop Pro XI 2. Open the images by using (File --> Open) or click on the “open” icon on the toolbar or press key. The “open” dialog box as Figure 1 below will appear. Figure 1: Open File 3. Select the file(s) you want to open and click the “open” button or press key. 4. All your selected image(s) will be opened on the workspace. ... View this Fotopage entry

View this Fotopage latest entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016